Узнать рейтинг Joomla.
Здесь можно найти шаблоны joomla 3.

У Львові ізраїльські спеціалісти проводять семінари з інклюзії для українських освітян

10 та 12 жовтня на базі Навчально-реабілітаційного центру «Джерело» проводяться тренінги за участю ізраїльських фахівців для працівників інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників інклюзивних класів закладів загальної середньої освіти Львівської, Волинської, Рівненської та Хмельницької областей.

Захід організований Міністерством освіти і науки України спільно з Посольством Держави Ізраїль та у партнерстві з Ізраїльським центром міжнародного співробітництва MASHAV.

Спікерами тренінгів є психолог психологічної служби при муніципалітеті м. Єрусалиму Наталія Стуканова та педагогічний психолог Психологічної служби мерії Єрусалиму Ольга Цин.

Учасникам заходу проведуть семінари «Філософія інклюзії та система освіти як частина процесу інтеграції людей з обмеженими можливостями. Система переходу на інклюзивну/спеціальну освіту», «Моделі інклюзії, діагностика та умови успішної інклюзії. Диференційований підхід в системі освіти дітей з особливими потребами», лекції – «Алгоритм взаємодії психолого-педагогічних служб та школи і моніторинг розвитку дитини з ООП», «Модель освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку в Ізраїлі», а також тренінги зі складання індивідуального плану дитини.

«Зараз в Україні інклюзивна освіта динамічно розвивається – збільшується кількість дітей, які навчаються на інклюзії, активно створюються інклюзивно-ресурсні центри. Зокрема, на Львівщині прийнято рішення щодо створення 25-ти ІРЦ, на черзі – рішення щодо ще одного у Мостиському районі. Ми ставимо собі за мету забезпечити дітей з особливими освітніми потребами якісною освітою та створити умови для їх соціальної інтеграції», - наголосила директор департаменту освіти і науки Львівської облдержадміністрації Любомира Мандзій.

Зазначимо, що системі інклюзивної освіти Ізраїлю притаманна низка низку цікавих системних речей. До прикладу, там діє механізм зворотної інклюзії – коли до спеціальних класів на деякі уроки приходять діти зі звичайних. Усе проходить у межах одного навчального закладу. Ізраїльські педагоги наголошують, що такий підхід до інклюзії допомагає запобігати булінгу ще на ранніх етапах.

Школярі з різними порушеннями розвитку можуть навчатися в інклюзивному класі на доступних для них уроках. Якщо ж якийсь предмет є складним для дитини, то вона має індивідуальні заняття з асистентом вчителя.

В Ізраїлі діють різноманітні центри для дітей від 0 до 21 року, вони організовані недержавними організаціями. У закладі, окрім персоналу, працюють також волонтери, і тільки на 40 % такі центри фінансуються державою – це хороший приклад державно-приватного партнерства, налаштованого на спільне вирішення соціальних проблем суспільства.

 

 

 

Мітки: ЛЬВІВЩИНА