Узнать рейтинг Joomla.
Здесь можно найти шаблоны joomla 3.

Сервіси Песійного фонду

Сьогодення неможливо уявити без досягнень науково-технічного прогресу. В свою чергу, органи Пенсійного фонду України намагаються зробити обслуговування пенсіонерів, роботодавців та громадян більш якісним, оперативним та функціональним.
З цією метою з 1 жовтня 2012 року розпочав роботу Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Його адреса: http://portal.pfu.gov.ua.
Головна відмінність новоствореного Веб-порталу електронних послуг від офіційних сайтів Пенсійного фонду України та його територіальних управлінь полягає в тому, що зазначені сайти містять повну інформацію про пенсійну систему в цілому та про органи Фонду, зокрема, висвітлюють їх діяльність, структуру, законодавчу базу. Однак інформація про платників і застрахованих осіб, яка міститься в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, про збір і облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на сайтах відсутня. І це правильно, адже ця інформація є конфіденційною і отримати її громадянин може, лише звернувшись особисто до територіального управління Пенсійного фонду. Тепер це можна робити і в електронному режимі – через Інтернет.
Саме з цією метою, а також для того, щоб громадяни мали доступ до іншої довідкової інформації, було створено Веб-портал Пенсійного фонду, який надає користувачам електронні послуги на сучасному технологічному рівні. Таке запровадження є вагомим кроком на шляху вдосконалення роботи із зверненнями громадян.
Веб-портал надає можливість отримання різнопланової інформації.
Застрахована особа (працівник), яка зареєстрована на порталі, може отримувати щомісяця на свою електронну скриньку дані з системи персоніфікованого обліку. У них вказано, які роботодавці подавали звіт за цю особу, які суми заробітної плати були нараховані, які суми внеску перераховані з цієї заробітної плати, скільки днів для стажу зараховано в результаті сплати тощо. Також вказується спеціальний стаж (за його наявності). Все це дає можливість контролювати свого роботодавця.
Страхувальники (роботодавці), які зареєстровані на порталі, можуть отримувати виписки з даними про стан розрахунків, контролювати надходження коштів, звітів щодо сум нарахованого єдиного внеску та виникнення заборгованості з його сплати.
Пенсіонери – користувачі порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи:
• назва Закону України, згідно з яким призначено пенсію;
• вид пенсії;
• сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством;
• дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).
Також Веб-портал дає можливість:
• подати запит для підготовки різних довідок у паперовому вигляді, що видаються Пенсійним фондом, і потім лише з’явитись для отримання готової довідки – вам буде повідомлено час і місце, куди потрібно прийти;
• записатись на прийом до керівництва чи відповідальної особи і отримати відповідь з уточненням місця, дати та часу прийому;
• відправити скаргу до управління, на яку обов’язково прийде відповідь, адже кожне звернення фіксується електронною системою і перебуває на контролі.
Тобто, створення Веб-порталу – це ще один крок до того, щоб спростити спілкування громадян із Фондом, максимально наблизити наші послуги до людей.
Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до захисту інформації. Щоб сторонні особи не змогли скористатися вашими даними, інформація надходитиме у такому вигляді, що за нею буде неможливо ідентифікувати особу, її неможливо скопіювати чи роздрукувати. Це теж зроблено з метою захисту персональних даних.
Такий спосіб отримання інформації є безумовно зручнішим, ніж особистий візит до Пенсійного фонду чи телефонний дзвінок (адже по телефону вам не нададуть конфіденційну інформацію).
Всі послуги, надані Веб-порталом, абсолютно безкоштовні.
Як зареєструватися на Веб-порталі ПФУ
Для Вашої зручності процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена.
Найбільш тривалим є етап особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду для оформлення заяви на реєстрацію.
Для реєстрації у якості користувача Веб-порталу ПФУ Вам необхідно виконати наступні кроки:
• З’ясувати, до якого територіального органу Пенсійного фонду України Вам необхідно звернутись для оформлення заяви.
• Прийти до Пенсійного фонду та оформити заяву, яку Ви можете оформити вдома, зайшовши на сайт : http://portal.pfu.gov.ua в розділ «Нормативні документи» і обравши необхідну форму заяви:
• Для громадянина; 
• Для юридичної особи (страхувальника). 
Проте, у разі необхідності, фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні. З відповідною заявою Вам необхідно звернутися в територіальний підрозділ Пенсійного фонду за місцем пенсійного обліку та надати документ, який засвідчує особу.
Про нову послугу Пенсійного фонду, а також про те, як зареєструватися на веб-порталі можна ознайомитись в управлінні ПФУ в Буському районі Львівської області (адреса: м. Буськ, вул. Львівська, 75), каб. № 2 (2-й поверх), тел. 2-18-72 або на офіційному сайті portal.pfu.gov.ua 
Запрошуємо Вас стати користувачем Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua).